Contact- en bedrijfsgegevens
Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Lien’s Linnen is heel makkelijk bereikbaar via de chatfunctie op deze pagina (rechts onderaan) of via e-mail op het mailadres [email protected].
E-mails beantwoorden wij doorgaans binnen 24 uur. Daarnaast kunt u ons telefonisch op 0575 511 817 (van buiten Nederland op +31 575 511 817) bereiken. Wanneer wij niet in staat zijn de telefoon aan te nemen, kunt u een boodschap op onze voicemail achterlaten. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Verdere bedrijfsgegevens:
Bedrijfsnaam : Lien's Linnen VOF, ook handelend onder de naam LiensLinnenwinkel.nl
Telefoonnummer: +31 (0)575 511 817
Mailadres: klik hier om te mailen naar [email protected]
Kamer van Koophandel: 08113948
BTW-nummer: NL816959389B01
Bank: ABN Amro
Iban-nummer: NL39ABNA0442038461
BIC/SWIFT: ABNANL2A
Heeft Lien's Linnen winkels?
Lien’s Linnen heeft een webwinkel. Wij hebben geen fysieke stenen winkels, maar wanneer u bijvoorbeeld nieuw beddengoed, badgoed of tafellinnen zou willen bestellen en de stoffen graag in het echt wil zien en voelen, dan bent u van harte welkom In Zutphen! U kunt u ons, uitsluitend op afspraak, bezoeken bij ons centrale magazijn, dat is gevestigd aan de rand van Zutphen. Het maken van een afspraak is belangrijk, zodat wij er zeker van zijn dat er iemand aanwezig is die u van dienst kan zijn en u niet voor een gesloten deur komt.
Bezoekadres:
Achterhoven 90
7205 AP Zutphen
Er is op deze locatie geen contant geld aanwezig, maar u kunt bijvoorbeeld wel via een Tikkie betalen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of met één van onze artikelen, dan horen wij dit graag van u. Dat lukt het snelst als u contact opneemt met onze klantenservice. U kunt de klantenservice bereiken via mail op [email protected]. U ontvangt binnen maximaal 3 werkdagen een reactie op uw klacht.
Bent u niet tevreden met het antwoord, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. De Europese Commissie biedt hiermee een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure, bereikbaar op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.